zevenwouden
Home » Klachten

Klachten

Uw klacht schriftelijk indienen bij de directie van Zevenwouden

U kunt uw ontevredenheid kenbaar maken aan onze medewerkers. Zij proberen samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken, kunt u zich schriftelijk richten tot onze directie. Alle klachten worden in overleg met onze directie behandeld volgens de klachtenprocedure.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

Als u het niet eens bent met het definitieve standpunt van de directie, kunt u een klacht indienen bij het Klachtinstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD is hét onafhankelijke loket voor het behandelen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. KiFiD neemt geen klachten in behandeling die niet eerst aan ons zijn voorgelegd. Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd wenden tot de burgerlijke rechter.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG  Den Haag
Telefoon: 070-3338999
Website: www.kifid.nl
Aansluitnummer Zevenwouden: 200.000.111

Vragen?

Neem dan contact op met onze klachtencoördinator via telefoonnummer 088 – 00 77 000 of klacht@zevenwouden.nl.

Daarom kiest u voor Zevenwouden
  • Sinds 1850
  • De onderlinge verzekeraar
  • Brandspecialist
  • Gevolmachtigden